12 липня 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Звернення громадян
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Громадська рада при РДА
  • Правова допомога
  • Децентралізація влади
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Локачинська селищна рада
  • Позитивний досвід роботи
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Енергоефективність
  • Оренда держмайна
  • Вакансії державної служби
  • Робота спостережної комісії РДА
  • Центр зайнятості інформує
  • Протидія домашньому насильству
  • Оборонно-мобілізаційна робота
  • Цивільний захист

    АРХІВ НОВИН

    « Липень 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    
      Локачі  

    tel_doviry

    evroatlantik

    evrodayg

    kir

    kir

    Понеділок, 29 вересня 2014 15:06

    Внутрішній контроль

    Організація внутрішнього контролю в апараті Локачинської районної  державної адміністрації здійснюється відповідно до статті 26 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Методичних рекомендацій з організації внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів у своїх закладах та у підвідомчих бюджетних установах, затверджених наказом Міністерства фінансів України 14 вересня 2012 року № 995.

    Керівництвом райдержадміністрації внутрішній контроль забезпечується відповідно до затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 07  вересня 2018 року №363, зі змінами від 16   листопада  2018 року №477, функціональних обов’язків між головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації.

    З метою  забезпечення функціонування системи внутрішнього контролю, запровадження у діяльності райдержадміністрації системи управління ризиками розпорядженням голови райдержадміністрації від 13 грудня 2019 року №211 оновлено посадовий склад  робочої  групи з вироблення стратегічних напрямів для запровадження системи внутрішнього контролю у Локачинській районній державній адміністрації.

     Організація та здійснення внутрішнього контролю в апараті райдержадміністрації відбувається шляхом видання, з урахуванням чинного законодавства,  розпоряджень  керівництвом районної державної адміністрації, спрямованих на вжиття заходів контролю та  здійснення моніторингу.

    Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”  та з метою врегулювання організаційних  та процедурних питань діяльності Локачинської районної  державної адміністрації розпорядженням голови  райдержадміністрації затверджено Регламент Локачинської районної державної адміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 12.02.2018 №52).

    Проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації  готують структурні підрозділи та апарат районної державної адміністрації, а також територіальні органи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі. Усі проекти розпоряджень в обов’язковому порядку погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, інших органів, першим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації та головним спеціалістом юридичної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації.

    Так, у 2019 році головою райдержадміністрації видано 231 розпорядження із загальних питань, 40 - з кадрових питань. Керівником апарату  у 2019 році видано 214 наказів з кадрових питань.

    Робота Локачинської райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними) та квартальними планами роботи, які затверджуються розпорядженнями голови райдержадміністрації.

    Відповідно до Регламенту Локачинської райдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 12 лютого 2018 року №52, в райдержадміністрації здійснюється підготовка проектів планів роботи райдержадміністрації. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 грудня 2019 року №229 затверджено плани роботи Локачинської райдержадміністрації на 2020 рік та І квартал 2020 року.

    Плани роботи передбачають актуальні питання, пов’язані з соціально-економічним розвитком району, функціонуванням галузей господарського комплексу, виконанням районного бюджету, діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, селищного та сільських голів та очолюваних ними виконавчих комітетів селищної, сільських рад з питань здійснення ними делегованих повноважень та інші, які розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах у голови та його заступника, керівника апарату райдержадміністрації.

    Відповідно до плану роботи Локачинської райдержадміністрації на 2019 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 29 грудня 2018 року №563, а також квартальних планів роботи райдержадміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 25.03.2019№53, від 24.06.2019 №97, від 30.09.2019 №147)  (далі – Плани роботи)  передбачено у 2019 році проведення  6 засідань колегії райдержадміністрації та розгляду на цих засіданнях 20 питань. Фактично проведено у 2019 році 6 засідань колегій, на яких розглянуто 18 питань, у тому числі:

    - про  виконання бюджету району – у лютому, квітні, липні та жовтні 2019 року

    - про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення – у лютому та липні.

    - про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у 4 сільських радах;

    - про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищної, сільських рад   - лютий, жовтень

    - про стан кадрової роботи  в районній державній адміністрації – липні, грудні 2019 року

    - та інші питання.

    Відповідно до пункту 10 Регламенту Локачинської райдержадміністрації 2 питання (про стан зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни та посилення  контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів в районі), за рішенням голови, на підставі службової записки першого заступника голови райдержадміністрації були виключені з плану роботи).

    На засіданнях колегії райдержадміністрації у 2019 році прийнято 17 рішень колегії райдержадміністрації та 1 протокольне доручення, за результатами розгляду яких  видано  17 розпоряджень голови райдержадміністрації.

    У 2019 році забезпечено проведення 13 нарад у голови райдержадміністрації із запланованих 12 нарад. На нарадах згідно планів роботи передбачено розгляд 16 питань, фактично розглянуто 19 питань. Відповідно до рішення голови райдержадміністрації на підставі службової записки керівника апарату райдержадміністрації одна нарада у голови райдержадміністрації проведена позапланово (протокол наради від 19 серпня  2017 №9), 3 питання внесено для розгляду на нарадах додатково.

    На нарадах у голови райдержадміністрації розглянуто питання:

    • про роботу структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих

    територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі, зокрема управління Пенсійного фонду, управління соціального захисту населення, сектору культури, відділу агропромислового розвитку, відділу освіти, молоді та спорту, служби у  справах дітей райдержадміністрації

    • про організацію та функціонування системи внутрішнього контролю в

    районній державній адміністрації;

    • про стан забезпечення в апараті, структурних підрозділах

    райдержадміністрації, виконкомах селищної, сільських рад конституційного права на звернення,

    • про стан дотримання в районній державній адміністрації вимог Закону

    України «Про запобігання корупції»,

    • та інші питання.

    Також в районній державній адміністрації проводяться оперативні наради, таких у 2019 році було проведено 32.

               На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21 листопада 2019 року №700 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 04 січня 2019 року №1 та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 10 жовтня 2019 року №609»  головою райдержадміністрації видано розпорядження від 26 листопада 2019 року №194 «Про граничну чисельність працівників Локачинської районної державної адміністрації», яким затверджено нову   структуру підрозділів райдержадміністрації, з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій», зі змінами.

    Відділом управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації  здійснюється контроль за станом використання відпусток працівниками райдержадміністрації,  підготовлено відповідні інформаційні довідки керівництву райдержадміністрації. На розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 13 грудня 2019 року було розглянуто питання стану кадрової роботи в райдержадміністрації. За результатами розгляду прийнято рішення колегії райдержадміністрації від 13 грудня 2019 року №6/2 «Про стан кадрової роботи в районній державній адміністрації» та відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 17 грудня 2019 року №214.

    З метою приведення у відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127 здійснення повноважень щодо  обліку та управління об’єктами нерухомого майна, зокрема адміністративного приміщення райдержадміністрації, документи на право власності якого не виготовлено, райдержадміністрацією надіслано Локачинській районній раді відповідні листи щодо внесення змін (втрати чинності) до пункту 1 рішення районної ради від 22 травня 2012 року №11/11 «Про надання в користування із взяттям на балансовий облік об’єктів нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та селища району» в частині надання в користування із взяттям на балансовий облік адмінприміщення райдержадміністрації за адресою смт Локачі вул. Миру,37, адмінприміщення райдержадміністрації за адресою смт Локачі вул. Садова, 8, гаражі за адресою смт Локачі. вул. Миру, 37.  На сесії районної ради, яка відбулась 17 грудня 2019 року розглянуто питання про безоплатну передачу адмінприміщення на баланс Локачинської районної ради та прийнято відповідні  рішення від 17 грудня 2019 року №37/3 «Про безоплатну передачу адмінприміщень на баланс Локачинської районної ради» та від 17 грудня 2019 року №37/4 «Про внесення змін до рішення Локачинської районної ради від 22 травня 2012 №11/11 «Про надання в користування із взяттям на балансовий облік об’єктів нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та селища району».

    Питання забезпечення належної організації та функціонування системи внутрішнього контролю перебуває на постійному контролі в районній державній адміністрації.

             

    Переглядів 3283 Останнє редагування Понеділок, 04 травня 2020 15:41
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Локачинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Локачинській райдержадміністрації.
    Адреса: 45500, смт. Локачі, вул. Миру, 37, ф. 21372., т.21439, E-mail: post@locadm.gov.ua
    © 2014 locadm.gov.ua